PDA

View Full Version : l'Ubuntu 9.04 es queda a "loading, please wait"

bikerbaixcamp
April 25th, 2009, 03:53 PM
Bones!

Doncs ara mateix he gravat el cd de l'Ubuntu 9.04 i386 32bits (tot i tenir un 64bits, però bé, per si de cas pillo un 32bits); doncs bé no tira.
El poso, se m'obra la pantalla d'inici, li poso català, i li dono a entrar a l'Ubuntu sense instal·lar (per anar provant una mica vaja); i quan es posa la pantalla negra, en sec, apareix un "loading, please wait" i no fa res més. He estat una estona però res i es nota sobretot perquè la unitat de cd ja no fa soroll com funciona ni fa el llumet.

No ho sé... algú més li ha passat?

Salut i visca el programari lliure!

torracastanyes
April 25th, 2009, 06:10 PM
Es estrany.
Quant arrenquis el disc, a la pantalla principal, hi ha una opció que diu "comprovar suport" o alguna cosa semblant. Prova-ho, no fos cas que el disc tingués algun defecte.

bikerbaixcamp
April 26th, 2009, 11:12 AM
Es estrany.
Quant arrenquis el disc, a la pantalla principal, hi ha una opció que diu "comprovar suport" o alguna cosa semblant. Prova-ho, no fos cas que el disc tingués algun defecte.

Crec que ho he fet bé, que és el comprova disc. Però fa exactament el mateix, pantalla negra i posa: "loading, please wait".

torracastanyes
April 26th, 2009, 03:39 PM
Dons si el disc està bé, no sé què pot ser.
Crec que algunes plaques antigues no arrencaven desde CD si el lector no era "master", però la teva màquina sembla massa moderna per això.
L'unic que se m'acut es que pugui haver algun problema de drivers, si la lectora es SATA o que hagis de passar algun argument al kernel perque arrenqui.

papapep
April 26th, 2009, 05:05 PM
Jo provaria a descarregar l'alternate (http://noncdn.releases.ubuntu.com/jaunty/ubuntu-9.04-alternate-i386.iso) a veure si amb aquest arrenca. Sovint funciona on el desktop no ho fa.

bikerbaixcamp
April 26th, 2009, 05:08 PM
Ok, provaré aquest "alternate".

La cosa rara és que sempre he pogut provar abans l'Ubuntu en diverses versions. I ara aquest... doncs no ho sé. Bé, en tot cas, ara no tinc temps, però quan en tingui ja provaré aquesta versió que em comenteu i a veure..

Gràcies!

Salut!