PDA

View Full Version : Jaunty Jackalope i el ext4...Recomanacions!

kukat
April 23rd, 2009, 04:03 PM
Hola a tots!!

Bé, com avui ha sortit la Jaunty, i estem en Sant Jordi, vaig a animar-me i a instalˇlar-lo!!! :)

Perň abans de tot...Que penseu d'aquesta versió? Funciona bé amb les targetes ATI ? (crec que han corregit més errades d'aquestes targetes, si no ho he llegit mal)

I el més important...Em recomaneu gastar el ext4???? Ja que he llegit que encara estŕ un poc verd, perň que ho arreglarien per avui.

De moment estic baixant-lo, ja em comenteu com va la cosa.

Grŕcies i que passeu un bon Sant Jordi / Dia del Llibre!!!!

kukat
April 23rd, 2009, 10:03 PM
Bé, he instaŀlat la Jaunty en una partició (on abans estava Windows i posteriorment Xubuntu per a provar) i la veritat es que va de meravella el nou Ubuntu!!!

He fet la instŀlació amb EXT4 i la veritat es que hi ha un notable augment de la rapidesa en tot el sistema. Tarda prou menys en arrencar!!

Una icona per netejar el sistema d'arxius que ja no serveixen (molt bona ferramenta!!) i el sistema de notificacions amb el pidgin es el que feia falta!!!

L'únic problema (si, en hi ha un!!!) es que l'ATI no estŕ en els controladors restringits!!! No puc habilitar-ho per quč i tan sols surt!
On estŕ?? He fet la comprovació del Sistema ("Sistema", "Administració", "Comprovació del Sistema", que també es nou! ) i em surt "RV350 AS [Radeon 9550] (Secondary)"

He baixat també el controlador directament des de la web d'AMD, perň em tira següent error:

Error: ./default_policy.sh does not support version
default:v2:i686:lib::none:2.6.28-11-generic; make sure that the version is being
correctly set by --iscurrentdistro

Bé,solament era comentar açň. Vaig a veure si trobe una solució. Açň hi ha es per a altre fil!!!

jordilin
April 23rd, 2009, 10:41 PM
Tinc Jaunty ara mateix, i el ext4 es molt rŕpid. Tant a l'hora de bootar el sistema com a l'hora d'obrir fitxers i programes.
Pel que fa a la teva targeta grŕfica, jo tinc ATI i no tinc cap problema fent servir Compiz. La impressora increiblement la detectat i la configurat sense fer res.
Quina targeta grŕfica tens? Pots obrir linea de comanes i escriure lspci i veuras que fa servir Jaunty.
Salutacions

kukat
April 24th, 2009, 07:50 AM
Vaig a obrir altre fil!!! :)