PDA

View Full Version : com autentificar correu sortint Thunderbird 2.0.0

prostata
April 21st, 2009, 11:21 AM
Des de fa unes setmanes tinc el següent problema:

No puc rebre el correus que m'envio a mi mateix.
Els correus que ens enviem entre la meva dona i jo no ens arriben.
Els correus que la meva dona s'envia a si mateixa tampoc li arriben.

Surten "correctament" però no ens arriben a les nostres comptes.

Tots dos tenim correu @ono.com

El proveïdor és ONO i no en saben donar resposta, el que més arriben a dir és que hauria d'activar l'opció Autentificar correu sortint, però aquesta opció no la veig en lloc a l'apartat de configuració de comptes del Thunderbird....

En teniu alguna pista que em pugui ser útil per fer més proves..

Salutacions

anigwei
April 21st, 2009, 06:33 PM
el que més arriben a dir és que hauria d'activar l'opció Autentificar correu sortint, però aquesta opció no la veig en lloc a l'apartat de configuració de comptes del Thunderbird....

Bones,

No sé com es configuren els comptes d'ono i tampoc tinc un Thunderbird a mà, però has d'anar a Editar Comptes -> Servidor SMTP i allà hi ha algun lloc on marcar aquesta opció.

Salut,

prostata
April 21st, 2009, 07:10 PM
Bones,

No sé com es configuren els comptes d'ono i tampoc tinc un Thunderbird a mà, però has d'anar a Editar Comptes -> Servidor SMTP i allà hi ha algun lloc on marcar aquesta opció.

Salut,

Doncs bones per a tu també: aquesta solució que em dones ja l'he mirat, però només surt, com sempre, l'opció utilitzar conexió segura amb diferents posibilitats i com sempre la tinc a NO, però cap com autenticar correu sortint...

Gràcies

SiscoGarcia
April 21st, 2009, 11:12 PM
Des de fa unes setmanes tinc el següent problema:

No puc rebre el correus que m'envio a mi mateix.
Els correus que ens enviem entre la meva dona i jo no ens arriben.
Els correus que la meva dona s'envia a si mateixa tampoc li arriben.

Surten "correctament" però no ens arriben a les nostres comptes.

Tots dos tenim correu @ono.com

El proveïdor és ONO i no en saben donar resposta, el que més arriben a dir és que hauria d'activar l'opció Autentificar correu sortint, però aquesta opció no la veig en lloc a l'apartat de configuració de comptes del Thunderbird....

En teniu alguna pista que em pugui ser útil per fer més proves..

Salutacions

Amb altres comptes també us passa, o només és entre vosaltres? Suposo que ONO té suport per pop, imap, etc. no? Perquè en principi fent servir la configuració que et donen hi hauria d'haver prou.

Has mirat de modificar els paràmetres del servidor de sortida (SMTP)?... i els del d'entrada (POP)?

prostata
April 22nd, 2009, 07:50 AM
Amb altres comptes també us passa, o només és entre vosaltres? Suposo que ONO té suport per pop, imap, etc. no? Perquè en principi fent servir la configuració que et donen hi hauria d'haver prou.

Has mirat de modificar els paràmetres del servidor de sortida (SMTP)?... i els del d'entrada (POP)?

Sisco, bon dia:

Només ens pasa entre les comptes de la meva dona i jo per exemple la meva dona xxxx@ono.com i jo VVVV@ono.com quan ens enviem mutuament surten perfectamente però al anar a la zafata d'entrada de correu aquests no es descarreguen mai.

I el mateix pasa quan jo m'envio a jo mateix i ella a ella mateixa...

Respecta a modificar els paràmetres de POP i SMTP a què et refereixes exactament...la configuració d'aquests paràmetres sempre han estat els mateixos:
pop3.ono.com>>>smtp.ono.com

D'altre banda, aquest problema fa dues setmanas que es produeix, mai havia donat cap mena de problema fins ara tot just fa dues setmanes...

Salutacions