PDA

View Full Version : Quan vull aturar l'ordinador només em desapareix el quadre

lpargemi
April 10th, 2009, 09:22 PM
Hola,

Tinc un Ubuntu 8.04 instal.lat a un portàtil HP Compaq nx 7300.

Per qüestions d'història de la màquina (abans tenia Vista) l'Ubuntu està instal.lat en un disc que és un pel justet de mida (7.9 GB) però ho anem portant amb dignitat.(Actualitzar-ho tot formatar un sol disc és un daltabaix important que mai trobes el moment de fer).

El cas és que la setmana passada va coincidir una crisi de falta de disc, que ja es va sol.lucionar fent la neteja corresponent, amb el problema del post: Quan vull parar i clico la X vermella del quadre, l'únic que passa és que desapareix el quadre i em quedo tirat.

Obrint un terminal amb [Alt][Ctrl][F1] i fent sudo halt s'atura, però m'agradaria que anés com fins ara sempre havia funcionat...

Algú sap què pot ser?

Agraït

Lluís

lpargemi
April 11th, 2009, 10:14 AM
Mes informació sobre el cas.

A més també coincidia que per aquells dies havia fet la instal·lació del paquet de francès a l'openoffice 2.x que venia amb la Hardy. Quan engegava openoffice em volia recuperar un text que hi havia mig perdut, que ja no existeix, i que el programa no hi havia manera que volgués oblidar.

Ahir vaig actualitzar a openoffice 3.0, i ara (de moment una vegada) s'ha tancat com sempre.

Pot ser que el sistema tingués alguna tasca penjada de l'openoffice i per això es comportava d'aquesta manera? (I que reprenia després d'aturar-lo?)

Si el puc parar amb regularitat ja us ho dic i oblidem directament aquest fil.

Definitivament sembla que el problema s'ha resolt sense que de moment sàpiga perquè, així que tanquem-ho i disculpeu per l'assumpte