PDA

View Full Version : Catala Team Ubuntu Forums rosa?

LitusMayol
April 1st, 2009, 01:36 PM
Bones!

Només em passa a mi o a tothom? La pàgina del LoCo em surt rosa! Les altres pàgines d'Ubuntu Fòrums no, però la del Catalan Team surt rosa...Algú sap perquè?

papapep
April 1st, 2009, 02:26 PM
És que hem pensat que ja li tocava un "niu luk" al fòrum...som tan delicats....aisssss....:D

Ara hem de veure com conseguir posar-hi essència de liles, i que cada cop que s'obri fagi una aspersió, en plan "ambipur"...:mrgreen: això serà el fòrum 3.0, directament, sense passar pel 2.0...

indiosincracia
April 1st, 2009, 02:37 PM
Doncs deu haver algun infiltrat, per que nosaltres no tenim res a celebrar precisament avui, l'1 d'abril, 70 aniversari de la victòria de l'oncle fransisco [-X

papapep
April 1st, 2009, 03:14 PM
uis! avui en Quico fa anys??? ja sé en què pensar quan vagi a "Can Felip"... :D

Curial
April 1st, 2009, 04:45 PM
Quin mal de vista, tu!

kukat
April 1st, 2009, 06:25 PM
jajajajaj
que bo, ja no recordava aquestes coses!! però crec recordar alguna cosa relacionada en April? jejejej
Salut!

lluisanunez
April 1st, 2009, 06:37 PM
Feliç dia dels Innocents Ianqui
Ara que té mala lleteta el rosa. Es necessiten ulleres de sol :-(
Me'n vaig a cercar en espikinglish

lo gambusí
April 1st, 2009, 07:40 PM
Pos a mi em surt verd.O_O

papapep
April 1st, 2009, 07:57 PM
Vaja, ja han hagut d'arribar els de les terres de l'Ebre a canviar-nos el meravellós rosa-fucsiós... :P

Daerun
April 1st, 2009, 09:00 PM
Per poc se'm cremen els ulls, per no parlar del poc sentit de l'estètica que encara em queda... :-?

8-) Molt millor...

Y dic jo, perquè aquestes coses esfan només quan la data és americana, y no quan la data és alguna cosa d'alguna altra cultura? (Daerun, posant-se en plà anti-imperialista :mrgreen: )

climent
April 1st, 2009, 09:48 PM
doncs a mi em surt d'un fresc i delicat verd entre llima i meló. Ushhhh, oseaaaaa, un color molt fashion i molt cool.

jaume69
April 1st, 2009, 09:58 PM
jo crec que quedaria més bé un blau "cel",combinat amb taronja i o blau fosc als marcs.

P.D.Algú sap qué és l´Enginyeria inversa?,es que vaig setir dir- ho a l´Stallman,"the great",o a algú de Gnu/Linux..

):P

papapep
April 1st, 2009, 10:44 PM
http://ca.wikipedia.org/wiki/Enginyeria_inversa