PDA

View Full Version : Perdua de espai en disc usb al borrar fitxers

sianeu
March 20th, 2009, 07:53 PM
Vaig copiar unes pel·lícules de un disc extern Usb (ntfs) a una partició interna (també ntfs). En acabar vaig borrar-les (suprimir, sense paperera) del disc extern usb, però en comptes de veure la finestreta amb la barra de progrés del borrat, van desapareixer de sobte (una carpeta i dos fitxers). El mal es que no em va tornar l'espai que ocupaben (més de 30Gb).

Puc recuperar aquest espai sense formatejar? No tinc espai per guardar la resta de fitxers mentra formato el disc.

Què pot haver passat? Es millor utilitzar la paperera o pot passar igual?

Salut

oriolsbd
March 20th, 2009, 07:58 PM
Segur que ho vas fer sense paperera? Quan estiguis a l'arrel del USB, fes Ctrl+H, a veure si hi ha la carpeta .Trash.

Salut!

sianeu
March 20th, 2009, 08:05 PM
Si, segur. No faig servir quasi mai la paperera. De tota manera ho he comprovat i no hi ha cap .Trash

Salut

PatrickVogeli
March 20th, 2009, 10:36 PM
prova a endollar el disc dur a windows, a veure si hi veus res d'extrany. Quan el connectis, activa la opcio de que et mostri els fitxers ocults,

salut

sianeu
March 25th, 2009, 08:23 PM
Res de res a windows tampoc. Ni espai ni fitxers.

A ningú li havia passat mai res semblant?

Sembla que em deixaran un disc dur per poder formatar, pero no se si fiar-me de l'ordre suprimir per carpetes tan grans. Que en penseu, es millor usar la paperera?

Salut