PDA

View Full Version : [SOLVED] Pèrdua garantia eliminant Windows

jinglada
March 14th, 2009, 08:54 AM
Tinc un Packard Bell MT-85-005 que venia amb windows vista en un HD de 320 gb en una sola partició. He fet una partició per a l'Ubuntu i una altre per a dades, sense treure el Windows ja que m'han dit que si el treus perds la garantia. En sabeu res d'això de perdre la garantia si treus el w?

lluisanunez
March 14th, 2009, 11:04 AM
Això mateix ens van dir a PCcity al comprar un Acer Aspire

PatrickVogeli
March 14th, 2009, 01:15 PM
perque no et poses directament en contacte amb packard bell? si et diuen que la perds, que t'ho enviin per escrit i posa una queixa a consum.

salut

kimet
March 14th, 2009, 06:45 PM
I díguels-hi que et tornin els cales que t'han cobrat pel windous!!

jordilin
March 14th, 2009, 06:50 PM
Mentres tinguis un windows instalat en una partició no hauria de passar res. Si tens un problema de hardware et mirarant si des del windows t'ho poden arreglar i sino et canviaran la peça. Si nomes tens Linux, ho dubto molt. Salut

tanreb20
March 14th, 2009, 09:11 PM
No et poden retirar la garantia per instalar un so diferent!!!!

dafaktor
March 17th, 2009, 07:01 AM
Quan jo vaig comprar el meu HP Pavilion DV7, els de la botiga em van dir el mateix.

Vaig posar-me en contacte amb HP ii em van dir que la garantia es perd sobre el programari preinstal·lat, mai sobre el maquinari.

Així que instal·la Ubuntu amb tota tranquilitat.

totalkiller
May 3rd, 2009, 05:34 PM
Sobre el que no tindràs garantia serà sobre el Windows que vas comprar amb el PC i del que segurament no t'han donat ni el CD

marteljorge
May 3rd, 2009, 07:11 PM
Et poses en contacte amb el faricant, i veus com és cert que només perds la garantia sobre el progamari.

akjode
May 5th, 2009, 06:14 PM
no nomes aixo, sino que a mes, si no vols aceptar el eula (contracte que t'obliguen a aceptar sempre els de microsoft pots arribar restaurant el sistema amb el cd de fabrica o amb la particio oculta) negante a aceptarla i posante en contacte amb el fabricant del equip et tenen que tornar els calers de la llicencia, aixo si, pensa que no es tant facil que t'els tornin se de gent que ha estat trucant gairebe 2 mesos tots els dies i al final o han conseguit, per el que suposo que faras aixo ;) sort

socderafel
May 5th, 2009, 08:36 PM
a mi amb el portàtil se'm va cascar la gràfica i sort que tenia windows a una partició, perquè em van dir que si l'havera llevat la garantia l'havera perdut...
Així que el meu consell és que tingues al menys una partició per a windows.

PatrickVogeli
May 6th, 2009, 01:20 PM
Jo el windows l'he tret. Simplement, no em poden negar la garantia del maquinari si trec el SO. Es com si, per desintal·lar el acrobat reader que ve de serie en quasi tots el portatils que porten el windows, la perdo. No pot ser. I si m'ho diguessin, ho demanaria per escrit i posaria un queixa via burofax a la casa, a més de a consum

socderafel
May 6th, 2009, 01:33 PM
Jo el windows l'he tret. Simplement, no em poden negar la garantia del maquinari si trec el SO. Es com si, per desintal·lar el acrobat reader que ve de serie en quasi tots el portatils que porten el windows, la perdo. No pot ser. I si m'ho diguessin, ho demanaria per escrit i posaria un queixa via burofax a la casa, a més de a consum

Jo entenc el que dius i ho comparteixc, però podent deixar una particioneta de 5 gb amb el windows instal.lat per si les mosques, no entenc el perque l'encabotamenta (sense ànim d'ofendre) de voler eliminarlo completament...
Segurament si enviares un burofax i una queixa a l'oficina del consumidor, te l'acceptarien, però si l'ordinador estiguera en el servei tècnic, tindries que esperar un temps fins que es resolguera tot, i l'ordinador estaria parat allí...

PatrickVogeli
May 6th, 2009, 01:49 PM
jo no he de tenir el windows per a res... si el fes servir, o cregues que em pogues aportar alguna cosa, ni que fos cada 6 mesos, pero es que ni aixo... es el meu pc, i he de ser jo qui decideixi que hi poso i hi deixo de posar, no els SAT de la marca que sigui, no?

socderafel
May 6th, 2009, 05:41 PM
Si jo se el que vols dir i ho comparteixc. Jo quan acabe el projecte de fi de carrera, també gastaré exclusivament Linux, però al meu cas, deixaré una partició de 5 gb per a windows, per si de cas, per altres experiències que he tingut amb la garantia.
El que jo et vull dir es que no està de més deixar un poc d'espai per a windows, pero sols per a estalviar-te algun problema que pugues tindre amb la garantia. El que tu utilitzes o deixes d'utilitzar ja es cosa teua. i torne a dir que comparteixc la teua opinió.

SiscoGarcia
May 6th, 2009, 11:56 PM
El que jo et vull dir es que no està de més deixar un poc d'espai per a windows, pero sols per a estalviar-te algun problema que pugues tindre amb la garantia. El que tu utilitzes o deixes d'utilitzar ja es cosa teua. i torne a dir que comparteixc la teua opinió.

Precisament pel que dius al final, "El que tu utilitzes o deixes d'utilitzar ja és cosa teua...", no puc estar més en contra del que dius al començament d'aquest tros: "... que no està de més deixar un poc d'espai a windows..."; com que no està de més? Que no podem fer el que vulguem amb els nostres ordinadors? O és que no són nostres? Que no confien en el maquinari que venen?

Evidentment, socderafel, fes el que vulguis del teu ordinador, però no pot ser que ens tinguin lligats d'aquesta manera, no veus que no pot ser que el programari peti el maquinari ;)

tanreb20
May 7th, 2009, 01:51 AM
Hola socderfael, jo fins que no vaig conèixer en logambusí també feia com tu, tenint por de que pogués passar si em carregava el windows.

Un cop passat l'estiu vaig estar trastejant i vaig esborrar el disc dur completament i vaig instalar-hi ubuntu(la 8.04 i ara ja vaig amb la 9.04).

Comparteixo l'opinió del sisco, no et poden retirar la garantia del teu pc pel fet de quin SO vulguis utilitzar. Si en un SAP et diuen que perds la garantia deu ser perque les empreses fabricants de HW firmen uns contractes amb Windows per tal de que els seus ordinador vagin amb el finestretes.

En referencia al que dius de si el pc es queda al SAT durant l'arreglen... Si et posen problemes de garantia d'aquest tipus et suggereixo que retiris IMMEDIATAMENT el ordinador del SAT i després enviïs les queixes a consum. Ja que almenys tindràs el pc a la teva disposició, no?

socderafel
May 7th, 2009, 06:23 AM
jo no se si no voleu entendrem....
JO SOLS DEIXE WINDOWS PER A EVITAR POSSIBLES PROBLEMES I AGILITZAR EL PROCÉS EN CAS DE TINDRE QUE FER US DE LA GARANTIA. I AU.
Que vosaltres no ho feu?, pues ole, ole i ole.
I que a ningú li passe... que a mi ja m'ha passat.

totalkiller
May 7th, 2009, 01:08 PM
Pero socdreafel el que et volen dir, és que sembla injust que t'amenacin amb que si borres Windows, vas fora de la llei (quan no és així).
Trobo que l'únic motiu per tenir dos sistemes operatius al mateix ordinador (a part d'aprendre a fer servir sistemes operatius) ha de ser per funcionalitat (fer coses en un que no es puguin fer a l'altre) o per seguretat (per si tocant tocant trenques un sistema operatiu recuperar-lo des de l'altre), mai per por, motiu pel qual el 80% d'usuaris de windows l'utilitzen, l'altre 20% volen jugar al màxim de jocs 3D possible...

PatrickVogeli
May 7th, 2009, 01:46 PM
per cert: qui us diu que perdeu la garantia si treieu el windows? La tenda on el vau comprar, el SAT de la marca?

socderafel
May 7th, 2009, 01:53 PM
Pero socdreafel el que et volen dir, és que sembla injust que t'amenacin amb que si borres Windows, vas fora de la llei (quan no és així).
Trobo que l'únic motiu per tenir dos sistemes operatius al mateix ordinador (a part d'aprendre a fer servir sistemes operatius) ha de ser per funcionalitat (fer coses en un que no es puguin fer a l'altre) o per seguretat (per si tocant tocant trenques un sistema operatiu recuperar-lo des de l'altre), mai per por, motiu pel qual el 80% d'usuaris de windows l'utilitzen, l'altre 20% volen jugar al màxim de jocs 3D possible...

al final crec q estem dient tots el mateix. jo vos entenc i vosaltres m'enteneu. Jo comprenc el que vosaltres dieu, simplement, una volta sem va fotre el portatil, i com q tenia ubuntu, pues mel tornaren del servei tecnic i em va tocar reinstalar windows i tornarlo a portar. total, 2 mesos sense el portatil. solució, particioneta per si de cas.
Estic completament D'ACORD amb el que heu dit, però la meua partició no la lleve...

PD: mira que m'agraden a mi estes "discursions"...