PDA

View Full Version : rebutjada connexió al servidor

Camaleó
March 12th, 2009, 09:15 PM
Hola!
sóc novatíssima en el món del programari lliure i, de fet, hi entenc ben poquet d'informàtica. Fa poc tinc instal·lat l'Ubuntu (en un PC Acer). Avui quan he intetat connectar-me a un mòdem de vodafone que acabo d'adquirir m'he trobat amb el següent missatge: "S'ha rebutjat la connexió al servidor intermediari. El Firefox està configurat per utilitzar un servidor intermediari que està rebutjant les connexions."

Com puc deshabilitar aquest antic servidor (que ja no puc utilitzar) i deixar pas al nou?

Agraïdíssima pel suport que em pogueu donar!

oriolsbd
March 13th, 2009, 07:39 AM
Hola, Camaleó.

Per modificar aquests paràmetres has d'anar a través del menú del Firefox "Edita > Preferències". Aquí, has d'anar a "Avançat", i dins d'aquest, a la pestanya "Xarxa". A l'apartat "Connexions", fes clic al botó "Paràmetres". Suposo que tens activada la "Configuració manual del servidor intermediari". Activa l'opció "Utilitza els paràmetres de servidor intermediari del sistema" per tal que t'agafi la mateixa configuració que té tota la resta de programes. Si així tampoc no et va, prova de marcar-li directament "Sense servidor intermediari".

Salut!

Camaleó
March 15th, 2009, 01:30 PM
amb aquestes instruccions senzilles i comprensibles hem començat a navegar PERFECTAMENT des de l'Ubuntu, cosa que s'estava convertint en un malson. Portàvem 4 dies naufragant pels fòrums i haviem trucat 3 vegades al servei tècnic de vodafone (només en una ocasió crec que havien entès el què ens passava però desconeixien el circuït edita-preferències-etc i la veritat és que nosaltres tb...).

MOLTES GRÀCIES!! A casa ens quedem amb l'Ubuntu!!:D:D:D