PDA

View Full Version : Menú de tancar l'ordinador incomplet.

oriolsbd
February 28th, 2009, 10:30 PM
Hola,

Fa uns dies, el menú per tancar l'ordinador (a la part superior esquerra) em surt incomplet. Només em surten les opcions referents a la sessió d'usuari, però no les opcions per hibernar/reiniciar/tancar l'equip.

De moment, per tancar l'ordinador o bé obro un terminal i faig:

sudo halt

O bé tanco la sessió d'usuari i des del GDM tanco l'ordinador (faig una opció o l'altra depenent de què em faci més mandra, si treure la safata del teclat o apropar la mà fins al ratolí :-) ).

Sabeu com ho puc fer per tornar a tenir el menú de sortida complet?

Us adjunto una captura de pantalla del que es veu (junt amb tot l'escriptori perquè veieu què maco que el tinc :-) ) :

http://lh4.ggpht.com/_iYWzXZ0dFX4/SamraCgyExI/AAAAAAAADGk/3fivSvPS0HY/s800/Captura.jpg

Gràcies,

torracastanyes
February 28th, 2009, 11:00 PM
Si vas al menú "sistema" veuràs que baix de tot hi ha dues opcions, una "atura", amb una icona gris, que és la que busques, i l'altra "ix", amb una icona vermella, que és la que tens a la barra de dalt.
Només has de canviar una opció per l'altre o bé afegir la opció que et falta.

oriolsbd
March 1st, 2009, 07:43 PM
No havia vist que també tenia l'opció de tancar al menú "Sistema"... :oops:

Moltes gràcies! :-)

slink
March 3rd, 2009, 03:23 PM
D'on has tret aquest fons de pantalla tan fantàààààààààààstic? :shock:

oriolsbd
March 3rd, 2009, 08:21 PM
A Ubuntips cada dilluns i dijous hi penjen fons de pantalla (alguns de força bons i altres no tant). Aquest em va agradar molt, el pots trobar a aquesta anotació (http://www.ubuntips.com.ar/2009/02/19/wallpapers-de-jueves1902/).

Salut!

slink
March 4th, 2009, 09:29 AM
Fantàstic!
Moltes gràcies.

Alins
May 2nd, 2009, 07:32 PM
Quan clico la icona per sortir, se'm queda l'ordinador penjat, només és mou el ratolí per la pantalla.
El versió instalada és la 8.04 en un amd64 però amb la versió de 32 bits.

Gràcies
Jordi Alins