PDA

View Full Version : Problemes amb un KVM Switch

linnuit
February 12th, 2009, 10:15 PM
Bona nit, necessito un consell, tinc dos PC's un amb WindowsXP per treballar amb PHotoshop i, un altre per fer la resta amb L'Ubuntu, un sol monitor, un teclat i ratolí. He comprat un KVM per poder conectar els dos pCs i poder treballar sense haver de canviar els fils, però el PC de Windows el reconeix a la primera però el de l'Ubuntu, no hi ha tutía.]](*,)
En sabeu quelcom d'aquest tema?
Farieu un altre sistema?
Gràcies]](*,):-k

torracastanyes
February 12th, 2009, 11:17 PM
Jo fa temps que en faig servir i no he tingut problemes amb ubuntu.
Avans en tenía un d'electromecànic ( molt vell ) que em fallava en algun sistema, però l'electrònic no.
Quin aparell tens ?

linnuit
February 13th, 2009, 03:13 PM
Si et refereixes al KVM = Petite PS/2 KVM Switch, marca Aten model CS-62A

I si et refereixes a l'ordinador= Beep promoció de la Vanguardia Ubuntu

Gràcies torracastanyes

torracastanyes
February 13th, 2009, 03:45 PM
Em refería al switch.
No és el mateix que tinc jo, però m'el vaig mirar fa temps i crec que no hauría de portar problemes.
Mira la comfiguració de la tarja gràfica, si tens més d'un connector comprova que el que utilitza el switch sigui el predeterminat. Si no és per aquí no se m'acut res més.

linnuit
February 13th, 2009, 09:11 PM
gràcies, però no sé ben bé com fer-ho!

torracastanyes
February 13th, 2009, 09:54 PM
Quant estigui a casa ho miraré amb calma.
Una prova que pots fer mentrestant és arrencar la màquina amb un liveCD, a veure si així funciona, i canviar els cables d'un ordinador a l'altre, per si fos un problema del switch.
Per cert, quina tarja gràfica porta el teu ordinador?

CarlesOriol
February 14th, 2009, 09:44 AM
[OFFTOPIC] El fotoxop no va amb el wine????

linnuit
February 14th, 2009, 02:44 PM
Jo no he conseguit pas que funcioni!!!

linnuit
February 14th, 2009, 02:46 PM
Una prova que pots fer mentrestant és arrencar la màquina amb un liveCD, a veure si així funciona, i canviar els cables d'un ordinador a l'altre, per si fos un problema del switch.
Per cert, quina tarja gràfica porta el teu ordinador?

Que és un liveCD? Es el disc d'arrencada que vaig haver de crear el primer cop quan vaig arrencar l'Ubuntu?
He canviat els cables i.... passa el mateix!
La tarja Gràfica NVidia](*,)

torracastanyes
February 14th, 2009, 09:55 PM
Em penso que no ben bé. Mirat'ho aquí:

http://es.wikipedia.org/wiki/CD_aut%C3%B3nomo

Les dues màquines que tinc porten targes Nvidia i van perfectament.

Al menys sabem que no es el cable. Vejam si mica en mica...

papapep
February 14th, 2009, 10:17 PM
I jo encara diria més! (copirait Dupont&Dupont)

L'article de la Wikipèdia en català:

http://ca.wikipedia.org/wiki/CD_aut%C3%B2nom

linnuit
February 15th, 2009, 09:08 PM
Gràcies per l'aclariment, jo quan vaig comprar l'ordinador em vàren dir si el volía preparat per Windows o bé per Linux, vaig dir per Linux, quan el vaig arrencar per primer cop, vaig haver de gravar un disc de seguretat i tenir-lo, dic jo, com sistema operatiu en cas de fallida. Per tant no se si fer i probar amb un live CD.

torracastanyes
February 15th, 2009, 09:44 PM
De moment, no t'amoïnis per això.
El que jo faría ara és descartar cap problema "físic". Crec que convindría revisar primer els connectors, sobretot els ps/2 (aquest aparell s'alimenta dels port ps/2), i assegurar-se que tots encaixen correctament a la seva base i no només als forats de la carcassa. Fixa't també en les llumetes de l'aparell que et poden donar alguna pista del que falla.