PDA

View Full Version : El teu primer post...quin va ser?

kukat
February 11th, 2009, 03:39 PM
Com veig que ja no fem lo de els "avatars" mensuals i que hi ha un poc de avorriment general (mea culpa també, massa coses a fer...) he pensat......
....
Algú s'en recorda del primer post (si ja dueu un temps al LoCo) que vau publicar?

El meu es aquest: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=450763. I fa una gràcia veure'l ara després de tant temps....I ara veig la pregunta i ja començava amb preguntes del "Compiz-fusion" (que poc original, la veritat)

Es agradable seguir després de tant temps en aquesta petita família del món lliure!

Poseu els vostres si encara estan a la xarxa!

papapep
February 11th, 2009, 04:29 PM
No és que no et vulgui seguir la veta, però és que el meu ja no hi és... :sad:
O potser no el sé trobar...ja m'ho tornaré a mirar quan tingui una estona...

kukat
February 11th, 2009, 06:12 PM
segur que ens pots contar la primera experiència, no?????:)

papapep
February 11th, 2009, 06:20 PM
...doncs tots dos erem molt inexperts, va ser un dia a un prat....ah! que no volies dir això???? :-P

kukat
February 11th, 2009, 08:05 PM
jajajajaj
igual el post (per cert, ara ja sabem que post es "apunt" gràcies al Planeta Ubuntu) era un poc estrany
Es que m'ha fet molta gràcia veure el meu primer post...jejeje
Salutacions

quitus
February 11th, 2009, 08:09 PM
...doncs tots dos erem molt inexperts, va ser un dia a un prat....ah! que no volies dir això???? :-P

molt bona aquesta :P

El meu va ser una patinada immensa amb l'avidemux, no vaig afegir l'etiqueta (o com es digui) .avi al final del nom del arxiu resultant.
De totes formes no se per quina raó, però quan plantejo algun dubte quasi mai em contesten. Deu ser que donat el meu alt coeficient intel·lectual...:rolleyes: