PDA

View Full Version : firefox se'm tanca sol (en totes les pagines)

antonix
February 4th, 2009, 09:32 PM
Hola,

Em vaig instalar de nou el intrepid i la veritat que estic molt content, pero al cap d'unes setmanes m'ha aparegut un problema, El firefox (3) se'm tanca de sobte, estiga en la pagina que estiga, ja siga youtube, vilaweb, google, o els mateixos forums de l'ubuntu. No recorde si vaig fer alguna actualitzacio abans que em passes o que..
Si l'execute des del terminal quan es tanca em diu aixo:

Segmentation fault

A veure si em podeu tirar un cop de ma.

Altres coses que m'han sorgit:

Mentre intente "arreglar" el firefox m'he instalat el koqueror, escrivint aci m'he adonat que no puc posar accents. Tampoc se com posar-lo en catala.

Moltes gr`acies

papapep
February 4th, 2009, 10:02 PM
Prova a fer un memtest de la RAM a l'arrencada, que no tinguis algun banc de memòria malmés, i el Firefox (que ocupa lo seu de RAM) intenti fer servir una posició elevada de memòria i peti per això.

Tomàs M.
February 5th, 2009, 03:07 PM
A banda dels sempre savis consells d'en papapep, també pots provar d'engegar-lo amb un perfil nou (firefox -profilemanager), a veure què passa.

antonix
February 5th, 2009, 08:38 PM
Papapep, he fet el memtest i no m'ha eixit cap error, i com diu Tomas, l'he engegat en un perfil nou i va perfecte. A que es pot deure aixo? Haure d'entrar d'ara endavant amb el nou perfil?
Be, moltes gracies

Tomàs M.
February 5th, 2009, 10:47 PM
Doncs sembla clar que alguna cosa hi ha al perfil antic que t'ho provoca... sí, jo faria servir el nou. Si vols provar de recuperar adreces d'interès, extensions, configuracions... jo provaria d'instal·lar FEBE, fer una còpia selectiva i anar recuperant pas a pas, fins que trobis la part que provoca les tancades... o no. Jo una vegada vaig acabar recuperant-ho tot i amb el problema que tenia solucionat al perfil nou.

Sort!

socderafel
February 14th, 2009, 07:41 PM
Hola a tots! he descobert hui aquest fòrum i crec que ja no l'abandonaré...

Anem al tema.

Has instal.lat el paquet libflashsupport?
Si es així, desinstalal. Hi ha un problema d'incompatibilitat amb aquest paquet quan obres alguna pàgina amb flash...
Resulta curiós que un paquet per a veure flash dona problemes amb flash...
Jo ho vaig instal.lar perque no tenia sò als videos flash amb firefox, i em passava el mateix. La sol.lució va ser posar tots els canals d'audio a ALSA.

Espere t'haja ajudat...

Saluts desde el País Valencià!!!