PDA

View Full Version : Cada quant de temps s'actualitzen els enllaços del plantet?

giorgiograppa
February 4th, 2009, 05:08 PM
Salut, companys,

No, no em refereixo a cada quantes hores s'actualitza el planet, sinó a cada quant de temps s'actualitzen les possibles modificacions en les adreces dels fils que en formen part.

Com ja sabeu alguns, he hagut de tancar el meu bloc habitual (Anotacions al marge), n'he obert un altre (de títol similar i sota una altra identitat fàcilment identificable) i he recuperat L'aventura del pingüí. Bé, doncs ahir vaig modificar els enllaços als fils en la pàgina corresponent del güiqui (https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/web/planeta), però, de moment, el nostre planet no hi ha reflectit res.

Potser és que calia enviar algun correu a algun dels capos i jo, com de costum, estic en Bàbia.

Gràcies per la paciència.

SiscoGarcia
February 4th, 2009, 08:16 PM
Hola Giorgio,

No sé ben bé com funciona el tema, però qui ho gestiona és el Toni Hermoso. Si li fas un correu i li comentes no crec que hi hagi cap problema... suposo ;)

papapep
February 4th, 2009, 08:18 PM
:-D Exacte. Els feeds es refresquen cada mitja hora, però les url's tant com actualitzar-se automàticament, doncs no, encara no...

Si li envies un correu al Toni Hermoso t'ho actualitzarà bon punt pugui, segur ;-)

giorgiograppa
February 4th, 2009, 11:51 PM
Gràcies, guapos! Ara li envio un emili.

giorgiograppa
February 6th, 2009, 03:32 PM
Solucionat!

Gràcies a tots.

(A veure si descobreixo com tancar aquest fil...)

SiscoGarcia
February 6th, 2009, 03:52 PM
Solucionat!

Gràcies a tots.

(A veure si descobreixo com tancar aquest fil...)

No l'has de tancar, només l'has de marcar com a resolt. Això és:
A dalt hi diu en roig "Thread Tools", doncs hi pitges i tries l'opció "Mark This Thread As Solved". Evidentment sense cometes, és que s'ho fan complicat aquests saxons ;)

papapep
February 6th, 2009, 03:55 PM
Juraria que en l'últim "lifting" que li han fet al fòrum després dels successius infarts de miocardi que li van agafar fa un parell de setmanes, s'han passat pel forro aquesta opció....

Fan i desfan sense explicar res a ningú....a veure si acabem el nou lloc web amb el fòrum propi i pirem d'aquí....;-)

SiscoGarcia
February 6th, 2009, 04:05 PM
Juraria que en l'últim "lifting" que li han fet al fòrum després dels successius infarts de miocardi que li van agafar fa un parell de setmanes, s'han passat pel forro aquesta opció....

Fan i desfan sense explicar res a ningú....a veure si acabem el nou lloc web amb el fòrum propi i pirem d'aquí....;-)

Ein? Vols dir que per això últimament la gent no tanca els fils?

Fa dos dies (més o menys) vaig fer alguns comentaris en aquest sentit per tal que les coses quedessin ben lligades, però si és cert el que dius, a més de pirar d'aquí, potser ens haurem de plantejar com fer-ho. No sé si una idea no seria que qui ha obert el fil, quan hi trobi una solució "reanomeni" el fil com a "[RESOLT]Títol del fil". Fixeu-vos que ho dic en català enlloc de dir-ho en anglès per tal de poder diferenciar-ho.

Què en penseu? (a part que és un segrest de fil, és clar!)

papapep
February 6th, 2009, 10:49 PM
Què en penseu?

Per mi bé. Feu el que us sembli, Sisco, sense problemes.

giorgiograppa
February 7th, 2009, 09:33 PM
Doncs, per més que hi cerco, tampoc no hi trobo res semblant a "Rename this trhead" :-(

papapep
February 7th, 2009, 09:49 PM
Deixa-ho córrer, Giorgio...no val la pena. A veure si ho tornen a posar per posar el "Solved". Això ja és repetitiu: peta - ho treuen - lifting - ho posen - peta - ho treuen....

kukat
February 8th, 2009, 12:57 PM
No sabeu l'alegria que m'he endut....
Pensava que estava tornant-me boig i que cada vegada era més estúpid..jjajaja

però ja veig que el motiu per el qual no trobava el "Solved" no era que estava perdent neurones! uff....

bé, ara intentaré reanomenar el de les actualitzacions...

Salutacions!

giorgiograppa
February 8th, 2009, 01:10 PM
Jo també em quedo més tranquil, Papapep :-D .