PDA

View Full Version : No m'arrenca l'ubuntu 8.10

Turituri
February 2nd, 2009, 10:06 PM
Hola

En un dels meus ordinadors no em carrega el Ubuntu 8.10, m'explico: tinc el windows xp i el ubuntu 8.10 en el mateix ordinador, i quan engego, surt el grub, trio l'opció de ubuntu i comença a carregar,surt el logotip i la barra de proces, però després es queda en una pantalla negra i no arriba mai a la pantalla on et demana nom d'usuari i contrasenya, i tampoc dona cap error, simplement pantalla negre. He provat de utilitzar el super grub, però no me'n he sortit i segueix fent el mateix. Hi ha alguna forma de recuperar-ho que no sigui tornant-ho a instal·lar de nou?, gràcies

papapep
February 2nd, 2009, 10:55 PM
I als tty's (terminals) què hi surt?

Hi pots accedir teclejant Ctrl+alt+F1 fins a F5 durant l'arrencada. En teoria hauries de poder-hi veure el procés.

Lluís Martí
February 3rd, 2009, 08:18 AM
jo aquest cap de setmana vaig instal·lar el 8.10 en un ordinador nou amb una tarja gràfica ATI HD2400 PRO i em va passar quelcom semblant, després del logo inicial d'ubuntu i la barra de càrrega la pantalla quedava en negre, per bé que era possible accedir als terminals.

vaig repetir la instal·lació amb el 8.04 i va funcionar perfectament (?). en tot cas, vaig optar per la solució fàcil, canviar la tarja gràfica per una NVIDIA i tot va fluir com una seda.

Turituri
February 3rd, 2009, 09:46 PM
Hola
ja he trobat on tinc el problema, ahir vaig posar una targeta wireless pci al ordinador per poder-me connectar i llavors no arranca, si la trec si que arranca, amb windows funciona be. Total que si la trec m'arranca però no tinc Internet i si la poso no m'arranca, com ho puc solucionar?.
La tarja es un PCI Wireless de 54 Mbps de la marca N&C
poso un enllaç amb el model

http://www.latiendadelordenador.com/connectiontarjetaredwireless54mbpspci-p-75196.html?osCsid=5ca4bqkhkrno194c3vvik94p03