PDA

View Full Version : M'han desaparegut les adreces d'interes.....

manelfus
February 2nd, 2009, 08:21 AM
Hola aixi com sona :M'han desaparegut les adreces d'interes... i tambe la fletxa per tirar-hi enrere del google.
Cada vegade que he de buscar algo he de escriure-ho de nou.
La causa el haver-hi ficat un adaptador per veure un planol ,la questio es que no se com tornar-hi a tindre les adreces sense haver-hi de reinstalar el firefox.
he estat intentan trobar la solucio pero ... res de res
Tambe hem surten aquests errors a la consola d'errors del firefox(un dels molts):

Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0x80570016 (NS_ERROR_XPC_GS_RETURNED_FAILURE) [nsIJSCID.getService]" nsresult: "0x80570016 (NS_ERROR_XPC_GS_RETURNED_FAILURE)" location: "JS frame :: file:///usr/lib/xulrunner-1.9.0.5/modules/utils.js :: anonymous :: line 96" data: no]

si algu sap com poguer solucionar-ho l'hi estaria molt agraït merces

salut
Manel

jerec
February 2nd, 2009, 07:34 PM
El directori del firefox es troba a aquesta ruta (el directori del final pot ésser diferent, ja que el crea aleatoriament)

# .mozilla/firefox/o9yritx4.default~/

a dins hi tens un fitxer que es diu bookmarks.html , revisa si hi es

També tens un directori que es diu bookmakbackups , mira en aquest enllaç com es fa per recuperar els backups que tenen com a extensió .json
http://kb.mozillazine.org/Bookmarks

Per el altre problema que et passa, recordo que en alguna actualització em va passar el mateix.
Ho vaig arreglar a les males, carregant-me el directori del firefox perquè ell el torni a crear (movent-lo per ésser exactes.)

així dons a dins del teu home

# cd ..mozilla/
# mv firefox firefox_OLD

quant arrenquis t'arrencara com si fos la primera vegada.
Ull que hauràs de restaurar els bookmarks, themes, i altres que hagis personalitzat.

manelfus
February 3rd, 2009, 09:44 AM
Merces Jerec per la teva resposta al final he pogut recuperar les adreces fent servir la eina de recuperació mitjançant els arxius .json lo de el firefox no se com ho he fet però a tornat a estar be he mogut el arxiu firefox com hem deies però no m'ho tornava a crear per la qual cosa o tornava a desfer així fins que a tornat a funcionar(la fletxa de tornar enrera) val vinga salut

Manel

SiscoGarcia
February 3rd, 2009, 11:33 PM
Manel, cal acabar posant [SOLVED] per tal que qui vingui darrere pugui saber que en aquest fil hi trobarà una solució al problema que planteges.

EDITO: Recorda el fil d'iniciació (http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=599965).

manelfus
February 4th, 2009, 02:47 AM
Val Siscu ja ho se però pense que això esta resolt aquest mati dos quarts de nou i encare pot haver gent que poguí posar el seu gra de sorra.

De totes totes no es l'única cosa que m'ha passat, però cert es que crec que es per el mateix motiu així doncs me ha desaparegut també tot l'historial de el promt quant li dones a la fletxa cap a dalt et doni l'ultim comand escrit, i també (això des de l'instalacio del 8.10) el poguer apagar-ho des de la part dreta a dalt de la pantalla (de fet he tingut també que afegir-hi un element nou, el de apagar , al quadre).

Lo curiós del cas es que solament m'ha passat amb una de les 4 maquines que tinc????? totes elles actualitzades al 8.10 ja et dic estic flipant, be dons fins sempre
salut
Manel